Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2017

Ζητείται ανθρωπιά

 Λίλα Μήτσουρα

Είναι ανάλγητοι και καμαρώνουν.΄Έχουν βαφτίσει τους εαυτούς τους νομοταγείς και με την σπάθα της νομιμότητας στο χέρι υποστηρίζουν αυτούς που κατασπαράζουν τον ελληνικό λαό. Μας ταράζουν στην νομιμότητα, μια νομιμότητα όμως στα μέτρα τους. Αυτοί που παράνομα αντικατέστησαν τον σύνταγμα του κράτους με τα μνημόνια.
Και έχουν βγει παγανιά οι υπερασπιστές των κυβερνώντων και ορμούν σε όποιον τολμήσει να έχει αντίθετη άποψη ή να αντιδράσει.
Τηρούν τους νόμους των πουλημένων με θρησκευτική ευλάβεια, είναι νομοταγείς λένε.
Και εγώ το λέω τυπολατρία σε μία πατρίδα που ψυχορραγεί.
Γιατί πάνω από τους νόμους τους είναι η ανθρωπιά.
Ο λόγος είναι για τους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς. Που αφού είδαν ότι μειώνεται η μάσα τους με τις αντιδράσεις του κόσμου, για να ναι σε όλα σωστοί και νόμιμοι αποφάσισαν να τους κάνουν ηλεκτρονικούς. Και έτσι δεν θα υπάρχει σωτηρία.
Γιατί να έχει δύο αφού δεν μπορεί να τα πληρώσει; Ετσι λένε τα προβατάκια τους. Γιατί να πληρώνω φόρους για αμαρτίες άλλων; Θες να το πάμε έτσι; Το πάμε...
Να σώσω την πατρίδα μου γιατί την αγαπώ, να πληρώσω τους φόρους μου να είμαι νομοταγής πολίτης σε ένα κράτος δίκαιο .Σε ένα κράτος που με θεωρεί σκλάβο,σε ένα κράτος που δημιουργεί δούλους και άρχοντες,σε ένα κράτος που με θεωρεί εχθρό και με σκοτώνει κάθε μέρα λίγο λίγο γιατί να είμαι νομοταγής; Σε ένα κράτος που μου στερεί την δυνατότητα να πληρώσω τους φόρους μου με νέους φόρους που κάθε μέρα εφευρίσκει, έτσι ώστε να μη μπορώ να πληρώσω τίποτα γιατί να είμαι εγώ σωστή; Τι μου προσφέρει αυτό το γαμημένο κράτος από τους αφεντάδες, εμένα και εσένα που με τη σπάθα στο χέρι πας εναντίον μου, ώστε να του προσφέρω και εγώ; Γιατί πρέπει να με βάλεις στη θέση να επιλέξω έναν νόμο ή τη ζωή και το κόπο του συμπολίτη μου; Και αφού με βάζεις σε αυτή τη θέση τότε ναι επιλέγω να είμαι παράνομη και να σεβαστώ τον συνάνθρωπο μου. Γιατί πάνω από τους νόμους σας βάζω τους ανθρώπους. Δεν γουστάρω να ευημερούν οι νόμοι και να πεθαίνουν οι άνθρωποι κατάλαβες;
Έχουμε πόλεμο. Έναν αλλιώτικο πόλεμο,παράξενο. Επιδρά σαν αργό δηλητήριο και σκοτώνει έναν έναν από μας ήσυχα και αθόρυβα. Υπάρχουν δύο στρατόπεδα. Των πουλημένων προδοτών που αντικατέστησαν το σύνταγμα μας με το μνημόνιο τους και θέλουν να το προσκυνώ και εμάς. Εμάς που ζητούμε μια ανθρώπινη ισότιμη και δίκαιη ζωή για όλους.
Είναι απάνθρωποι ανάλγητοι προδότες ασυνείδητοι.
Αν πας μαζί τους είσαι ίδιος με αυτούς. Αν επέλεξες το δικό τους στρατόπεδο επέλεξες το διχασμό και την απανθρωπιά. Και αφού πρέπει να επιβιώσω θα αντιδράσω για να σώσω ότι σώζεται, την ανθρωπιά!!! Δεν γουστάρω πλέον τις κομματικές σημαίες. Απεχθάνομαι τους προσκυνημένους παντός τύπου. Μη μου κολλήσεις λοιπόν καμιά ταμπέλα.Δεν ανήκω πουθενά, απλά επιλέγω να μείνω άνθρωπος. Και για έναν ανθρώπινο κόσμο θα παλέψω με όσες δυνάμεις έχω Αντώνη Σαμαράκη, από το 1954 πού ζητούσες ελπίδα, έως σήμερα, συνεχίζουμε να ζητάμε ελπίδα και ανθρωπιά. Από τότε παραμένουμε αναγνώστες της εφημερίδας της ζωής. Καθηλωμένοι, αδρανείς αναγνώστες μιας ζωής γεμάτη ένταση  και πολέμους και απανθρωπιά.
Ποια αγγελία άραγε σήμερα θα μπορούσε να μας ζωντανέψει?

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΑ?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου